Packa ner praktik

Längesedan återigen som jag skrev något men å andra sidan så händer det inte så himla mycket att skriva om heller. Jag har vart in och lagat den nya lagningen på min tand då den spruckit och ska få bettskena=*serpengarnaflyyygaaabort* Annars är det ganska som vanligt, katterna mår bra och fixar matning med glans =) fast Mita vill gäärna ta Yavas mat. Jag då, jag jobbar vidare på mina torsdagar och fredagar vilket är skönt. På måndag ska jag till arbetsförmedlingen och gå en 5 veckors kurs som ska inspirera till att söka fler jobb, tillåt mig ASGARVA!!!!! Hur ska man kunna söka jobb som inte finns? Sedan ska jag redovisa praktikplatser jag har varit i kontakt med eller som jag har som idé att kunna vara på. Eh...jaha...hur ska det gå till när jag inte ens fått besked om att jag ska ut på praktik? Vad innebär praktiken då? Hur lång tid är den på? Vet ej men iom att de skrev så så har jag frågat på ett ställe som skulle behöva min kunskap till 100% bara jag får reda på fakta om hur praktiken går till. Ska hem till lilla mamma och hjälpa henne packa då hon köpt sig en ny större lägenhet =)

Ha en skön lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0