Vem är det som möglar vildjästen?

Idag missade jag ett möte på Af eftersom jag hade skrivit in det på fel dag i almanackan =S Ringde och talade om detta och frågade vad jag ska markera på min närvarorapport. Liselott sa att jag inte behövde skriva något alls eftersom jag hade ringt och talat om det, ibland har man tur =) Sedan sa jag upp mitt medlemskap i bokklubben vilket bara känns som en lättnad då jag alltid missade att avboka månadens bok och fick betala dyrt porto för att skicka tillbaka dom. Sedan tog jag en välbehövlig men sköön dusch och rusade iväg till konsulenten för vägning. Vågen visade -2.3kg =) men det är imorgon min riktiga vägdag är så då ska ni få rätt resultat =) Efter det mötet så gick jag en sväng på stan, ramlade in på Åhléns, där hamnade jag i ett provrum med träningskläder :-O såhär såg det ut.

Känner ni henne???? Det gör inte jag....än.


Dock hängdes de tillbaka för jag vet inte om jag har råd med dom förrän jag har fått mitt aktivitetsstöd *håll tummarna* Gick hem och åt mig en svampsoppa, givetvis Cambridgesoppa, smaksatt med nymalen svartpeppar Yummi!!!

I morse gick jag för att titta till min vildjäst, den hade börjat bubbla och skumma precis som den ska, gissa om jag blev glad =) men fort blen jag lika ledsen för en aprikos hade möglat =S bara att hälla ut men jag ska testa att göra igen.

Over and out 4 2 day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0