Hjälpredor med nya diskhandskar


Har gjort färdigt min cardstockförvaring och givetvis fick jag hjälp denna gången, dock under kraftig protest från visst håll.

Matte, jag tuggar här så slipper du klippa av den, jag har vassa tänder.


Här blir bra att klippa matte.


Du matte, e denna du klipper med?


Du e tråkig matte!!! Jag håller fast saxen så du måste leka med mig för att komma åt den.


Kom igen Yava!!! Ju mer vi hjälper henne ju fortare kan hon leka med oss!!!


Snurra det där pappret runt den här saken nu och så limmar du här inne så blir det bra.


Efter det förslaget så var hjälpen slut men jag fick till den ganska bra ändå. Den är lite tråkig i utseendet men jag ska ha cardstock i den vilka e enfärgade och då matchar de liksom. Såhär blev resultatet.


Har plockat i ordning disken som blivit då jag va dålig igår och testade mina nya diskhandskar, det var faktiskt en smula roligare att göra arbetet i dom =)


Så vill jag ju höra vad ni säger om bågtestet. Kan väl nämna att mina nuvarande bågar e svarta så jag vill ha nåt diskret nu.

De va allt för denna gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0