Jamande lerig timme i höst

Vaknade halv fem av en jamande Mita utanför sovrumsdörren, öppnade och hon kom som skjuten ur en kanon upp i sängen. Tvättade mig en halv sekund sedan skulle hon in under täcket och sova. Vaknade sedan halv åtta igen och då låg även Astrid i sängen och sov. Gick upp, satte på kaffe och gick till bageriet och köpte frallor och lånade lite grädde till kaffet. Frukosten avnjöts i soffan, mediciner och sedan somnade jag igen och väcktes av chefen som ringde och undrade om jag kunde jobba eftermiddagen. Klart jag kan, duscha och klä på mig, fixa för missetassarna och iväg. Gick in på Garnaffären och lämnade hjälpstickanvisitkort och sedan till tåget. Fick otroliga skavsår av skorna jag vet att jag får det av men hade glömt det. Haft en skön och lugn dag ute på dagis, barnen har lekt otroligt fint och lugnt. Ett av barnen har alltid så fina kläder, h*n fick tag i vatten och sedan var h*n totallerig från topp till tå =)))) Jag bara älskade att h*n va detta för annars är det väldigt viktigt för det barnet att vara rent. Föräldern reagerade inte riktigt som jag hade tänkt men kommenterade det iaf hihihi!!!

Sedan har jag muntligt fått timmar till hösten med, jag är glad men håller mig lite dämpad förrän jag har det på papper =)

Ja det för denna gången!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0