Glasögonbågar å annat

Vilken storlek ska jag välja på dessa bågarna?

Large (va tvungen att hålla annars hade de vart snedare än de är)




Medium




Small




Mmm lite svårt att se skillnad men det går om man bara tittar ordentligt.

Sedan har jag två bågar till, inte olika den ovan men ändå annorlunda.

1


 


Givetvis fick jag hjälp


Ja, sedan i onsdags är jag hemma i magsjuka. Känner mig redan mycket bättre idag torsdag, mycket tack vare en hjälpsam arbetskollega. Camilla tusen TACK!!! för hjälpen. Hon köpte mig Proviva blåbärssoppa. Har fått i mig knäckemacka och lite kaffe idag så huvudvärken försvann. Igår var det nära jag ringde ambulans, hade sååååå jääääävlaaaaaa ont i hela ryggen, trots de inte vill ha magsjuka folk på sjukhusen men efter ett varmt bad och en tablett extra så gav det värsta med sig. Jag brukar bara smågnälla att jag har ont men denna gången visste jag inte vart jag skulle ta vägen. I alla fall så mår jag mycket bättre idag.

I lördags var jag på scrapträff i www.creativica.se affären, den var trevlig och alldeles lagom för mig. Började på två kort och limmade ihop min andra pappersförvaring, inte illa för att vara mig =) Söndagen tillbringade jag och mamma på Torp några timmar =) Jag fick en ny gosig filt, kolla bara hur mysig den ser ut.


Fick lite annat smått med men det visar jag inte nu utan det kommer kanske i framtiden. Ja, sedan tidigare vet ni kanske att jag funderar på att plugga och det gör jag fortfarande men det är mycket att tänka över, inte bara att kasta sig in i som många tycks tro. Jo, det ger mig större säkerhet i framtiden men det ska ju funka under tiden med.

Ok det var det för denna gången.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman! Jag röstar nog på mellanstora glas och sen de första bågarna :) Passar till ditt hår tycker jag. Kram

2010-02-11 @ 19:08:26
URL: http://mizzenn.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag tycker att du skall köra på small i den första modellen...

2010-02-11 @ 20:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0