Välkommen till min nya blogg!

Yepp!!! From nu så kommer detta vara min blogg att besöka om så är er vilja =) Sammanfogar därmed de två "gamla" bloggarna i en, tyvärr kan jag inte koka ihop de gamla då de är särskilda av två konton vilket är tråkigt men de kommer stå kvar då jag kanske vill kolla tillbaka ibland. Hepp!!!

Börjar med att visa upp 2 alster, eller 4 egentligen men spela rolly va ;-)

Karins torgvantar
  
Mina torgvantar


Håller på att sticka ett tredje par till www.hjalpstickan.se lådan så de kan få värma några frusna händer.

Lite bilder från min och mammas mycket sköna och lugna nyårsafton.

Boss och Mita sover ihop =)))) Förstår ni vad glada jag och mamma blev när vi såg detta =))))


Kom igen nu då Boss!!! Leka sa min matte inte slagga!!!


Bubbel-alkofritt så klart =)))


Så har vi denna bilden, vad säger ni om de va!!! =PP Pannacotta med päronkompott och karamelliserade valnötter!!!


Första lördagen på detta året så var jag på inventering, tyvärr blev det bara bilder på när vi fikade hihihi!!!


Astrid kollar in elementsängen hon fått av Martina




Ja, annars är det som vanligt här på Walkeskroken, ryggvärk, kaffetörstigt, kattgosigt och pyssligt.

Haj!!!



Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Det är superenkla sockor. Skaftet, 60 maskor. Man stickar 4 varv aviga 4 varv räta så många gånger man önskar. På denna socka valde jag att ha en färg på de aviga och en annan färg på de räta, stickade 5 omgångar. Behöver du fotens beskrivning så hojta, den går ju att göra på så många sätt.

Lycka till!

2010-01-29 @ 16:15:59
URL: http://nystanopapper.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0